Toro Rosso
Daniel Ricciardo: Lepší než minule, produktivní den, pracoval na nastavení a dával feedback týmu. Jaimie Alguersuari najel dost kol, velké zlepšení odpoledne, jako klíčový faktor vidí opotřebení pneumatik. Stále není stoprocentně spokojený s nastavením. Na horko si zvyknul. Sebastian Buemi se musel dělit o vůz s Danielem, přesto prý nasbíral dost dat. Musí je analyzovat. Měl hodně žlutých vlajek a dnešní čas nepředstavuje skutečný fofr, kterého je vůz schopen. Také mu dělá starost opotřebení pneumatik, které je diametrálně rozdílné od Melbourne.
Sauber
Kamui Kobayshi si stěžuje na vyšší teploty, nikoli kvůli sobě, ale kvůli rozdílu v působení na vůz a hlavně pneumatiky. Přiznáva, že se trápil s nastavením. Nejdůležitější věc, kterou potřebuje vychytat je stabilita při brzdění, vrhnou se na to přes noc. Sergio Perez si všiml, že je ve voze opravdu horko a napadlo ho tedy, že bude závod extrémně fyzicky náročný. Měkké pneu moc neotestoval, protože měl samé žluté vlajky. Ještě prý mají zítra na čem pracovat. James Key sděluje, že prošli standardním programem, měkkou sadu gum, kterou mají týmy v pátek navíc, využili jednu dopoledne, jednu odpo. Pneumatiky v této teplotě prý reagují odlišně než v Melbourne - není problém se zahřátím, ale rychle odcházejí. Také mají zatím problém s vyvážením vozu.
Williams
Sam Michael přiznal pár menších potíží s KERSem (pro změnu), odpoledne však už byly vozu spolehlivé. Dnešní cíl Williamsu byl vyzkoušet nové díly a porovnat chování jednotlivých typů pneumatik. Williamsu se zdá, že se pneumatiky chovají stejně jako v Melbourne a v tomto názoru jsou zcela osamocení. Pastor Maldonado je spokojený, vůz se mu zdá konkurenceschopný a má z toho dobrý pocit. Hodiny, které si vystřihl prý způsobila hodně ojetá pneumatika. Tak teď může doufat (a ostatní kolem něj na trati závodu), že se mu v neděli tolik neopotřebují :) Rubens Barrichello byl velmi stručný, prošli v poho svým programem, stále mají nedořešené problémy s nastavením a také není úplně nakřivo z vyvážení.
Mercedes
Mercedes mě asi včera poslechl, a protože PR mejkr pravděpodobně ještě čubičkuje v moři, tak se dneska tiskovka tváří jako tiskovka a ne jako společenský rozhovor u čaje o páté v Bohnickém parku. Michael Schumacher je poněkud načichlý chorobným optimismem a nadšením ... nebo už má to PR tak zažrané pod kůží, že se neumí vyjádřit normálně. Měl docela dobrý den, rozhodně udělali krok správným směrem a takové ty žvásty. Vpodstatě jsme se dozvěděli jen to, že dneska jezdili a budou jezdit i zítra. Nico Rosberg hodnotí den jako produktivní, nastavení se mu zdá lepší než v Melbourne. Ještě prý je na čem pracovat, ale rychlostí jsou prý čelu blíž. Ross Brawn řekl vpodstatě totéž co Nico a Norbert Haug zmínil, že najeli hodně kol a měli málo problémů.
McLaren
Mekové jsou tradičně nejukecanější. Jenson Button přiznal, že se nejprve snažili odstranit problémy z Austrálie, ale protože se vůz chová úplně jinak, tak se odpoledne vrátili k původnímu a hned to bylo lepší. Stále se prý ale trápí s přilnavostí, pneumatiky se chovají zcela odlišně než v Melbourne. Uvidí zítra. Lewis Hamilton je rád, že jsou blízko čelu a jinak vpodstatě stejné jako Čudl. Martin Whitmarsh ... ano to je ten, pán, bez kterého se už obejdete. "Dnes jsme učinili slušný pokrok - zejména, když vezmete v úvahu, že jsme dnes dělali první vysoko-teplotní testovací jízdy na pneumatikách Pirelli ... atd ... ajh (tzn. a jen hůř).
Lotus
Beru zpět, nejvíc řečí má Lotus ... ale to je i tím, že má v tiskovce svoji pasáž snad každý krom lollipopmena. Davide Vasecchi - nadšen, že vůbec drží volat F1. Jarno Trulli si pochvaluje zájem domácích fanoušků, jeho nejrychlejší kolo bylo prý narušeno provozem, on sám by byl jinak zcela jistě mnohem rychlejší. Heikki Kovalainen měl technický problém, prý asi něco s diferenciálem a tak je pěkně vypruzenej. Zdá se, že letos si smůla přesedla na Heikkiho. Dále hovořili v tiskovce: Thierry Salvi z Renaultu, který má v Lotusu na starost motor, Mike Gascoyne a Tony Fernandes. Z jejich řečí vyplývá, že motoráři jsou OK, pač za nic nemohli, Gascoyne to tak jako shrnul a Fernandes zase jen obecné fráze.
Virgin
Timo Glock je vcelku spokojen, je mu líto, že druhý vůz odpoledne nejezdil. Jsou ale trochu pozadu. Jerome D’Ambrosio začal dobře, ale zastavil ho problém s pravým předním zavěšením. John Booth dokázal totéž říci v pětkrát delším odstavci.
Ferrari
Fernando Alonso cítí obtížný víkend, ale doufá, že se to ještě zlepší. Trápili se dnes s vyvážením. Také pracovali na aerodynamice. Felipe Massa také doufal, že budou rychlejší, ale věří, že přes noc se povede vůz zrychlit. Pokud se prý pojede na suchu, tak to nebude nic moc. Pro běžné diváky bych to přeložil tak, že pokud i sám vodní hodinář Massa touží po mokrém závodě, tak je Ferrari pěkně v ..... hmmm .... Malajsii. Pat Fry neřekl nic dalšího ... budou analyzovat data a pokusí se vůz zrychlit.
Red Bull Racing
Mám kluky rád, opět krátké, úderné a stručné a manažeři do toho nekrofají. Mark Webber všechno OK, je dost horko. Sebastian Vettel najeli hodně kilometrů, je OK a těší se na zítra.
Renault
Nick Heidfeld nemohl dopoledne moc jezdit kvůli problému, odpoledne si to ale vynahradil. Mají nějaká data a budou na voze pracovat. Vitaly Petrov neměl nejlepší den. I on měl ráno problémy a pak se trápil s nastavením i pneumatikami. James Allison vysvětlil, že oba jezdci se ráno trápili s výpadky při brzdění a tak je z bezpečnostních důvodů odvolali z trati. Odpoledne to už bylo OK.
Force India
Adrian Sutil si stěžoval na špatný den. Problémy s KERS, špatné vyvážení, odpoledne pak zase problémy s podřazováním a navíc se vůz velmi těžko řídil. Vypada pěkně vopruzeně. Paul di Resta byl naopak nadšen, pořád je pro něj každé svezení svátek, akorát chce ještě pohnout s nastavením. Nico Hülkenberg byl nejúspěšnějsí i nejspokojenější, skončil 4. a o tom se dá dlouho vyprávět. Dominic Harlow je technický ředitel pro práci na okruhu a je vcelku spokojen, až na problémy s vozem Adriana.
HRT
Narain Karthikeyan je celkem spokojen, ráno prý hodně práce a hodně různých problémů, zkouší co auto dělá. Na voze je stále hodně práce. Vitantonio Liuzzi měl naopak dopoledne bezproblémové a auto prý vůbec není špatné. Odpoledne se mu ale auto "vyplo" když přejel před hrboly, stejně jako v Melbourne, což ho definitivně nepotěšilo. Colin Kolles považuje problémy za minoritní, den považuje celkově za pozitivní a nezapomněl zmínit, že Narain se odpoledne vešel do 107% limitu, jakoby to najednou až taková samozřejmost nebyla.