Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

erben3

9. 9. 2008 15:09
.

Držím palce, ať se vše v dobré obrátí. :-)R^

0 0
možnosti

mamut67

9. 9. 2008 13:22
Přání

Přeji holčicce i Vám ať to dobře dopadne. Jen pro Vaši info Motol je zasítován,ale některé informace(data) jsou sdílené a některé ne, jako např chorobopisy na některých klinikách, je to legislativní problém a ne IT.

0 0
možnosti

Richard Kába

9. 9. 2008 13:28
Re: Přání

Zrejme kolega ITik z Motola. Diky za reakci. Samozrejme neznam pozadi a legislativu, umim si predstavit ze UOOU typicky tam kde to neskodi nejvic prudi ....

... jenom jakoby uzivateli lekarske pece a typicky rodici, ktery priveze vystraseny dite se zavaznou diagnozou stravi v kartotece/recepci 15 minut diktovanim udaju, ktere mi pripadaji v tu chvili nepodstatne.

... A kdyz uz tedy vsechny tato zadame dole v kartotece, ze se neprenesou na oddeleni, pripadne nejdou importovany, pripadne se nesehraji pozdeji. Proste je to pro me laika a ITika v soukrome spolecnosti nepochopitelna dvoji prace pro personal nemocnice i psychicke tyrani nemocnych.

Ze je positovano je mi jasne, jen jsem potreboval tento droby protest dat nejak  vyrazne najevo.

0 0
možnosti

darebka1

9. 9. 2008 10:25
Zadne drama

Sama mam DM1 od 7 let, dohromady teda uz skoro 20 let picham inzulin. Za sebe to vubec nevidim tragicky, v zivote se nijak neomezuju, vetsina kamaradu o tom ani nevi. Lecba je dnes dobra, nemoc se redukuje na to, ze je otravna a trochu obtizna: clovek musi drzet v hlave inzulin, jidlo, trochu se kontrolovat. Celkove myslim, ze je to docela hezka nemoc, zvazim-li celou skalu nemoci, ze kterych si priroda mohla vybrat;-)

Drzim palce. Sara to urcite zvladne, nebojim se rici, ze ve vysledku lip jak rodice;-)

0 0
možnosti

krabathor

9. 9. 2008 9:43
od kraba

hele RIKu to me mrzi a drzim palce... trochu z lehciho soudku - nemuzu nepriznat spokojenost nad tim, ze se ukazuje jak nadhodnocenej pilot je Kimi.... :) akorat ste si ho mohli nechat v McLarenu!! :-)

0 0
možnosti

Richard Kába

9. 9. 2008 20:36
Re: od kraba

Krabe, diky za ucast. Co se tyce Kimiho, z jakeho duvodu se domnivas, ze ja mam neco spolecneho s McLarenem :)) Podle mne je Kimi stejne precenovan jako byval nejaky Misa Sumacek, ale predpokladam, ze tento nazor nesdilis.:-)

0 0
možnosti

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

9. 9. 2008 9:33
Mně by opravdu zajímalo, proč není pro vaši dcerku

vhodné pero. Vždyť mezi tím a injekcí je rozdíl jako mezi Buggati Veyron a parním strojem.  Budu se muset zeptat příbuzného s DM:

0 0
možnosti

darebka1

9. 9. 2008 10:32
Re: Mně by opravdu zajímalo, proč není pro vaši dcerku

Chapu zasadni problem s davkovanim u malych deti, ze pero nepicha pulky/ctvrtky. Co autor myslel tim, ze jehla neni skryta? No neni, ve sve podstate je to porad injekce.. A ze nejde pichat kolmo? Otazka cviku.

0 0
možnosti

fran49

9. 9. 2008 9:04
Správný postoj

Přiznávám, že jsem v dobrém překvapen vaším racionálním postojem, většina, včetně u mne také s dcerou, bývá v tomto případě na zhroucení. Teď už na toto období vzpomínáme jinak, dceři se před týdnem narodil druhý kluk a vám také přeji, aby se vše vyvíjelo co nejlépe.

0 0
možnosti

Richard Kába

9. 9. 2008 13:47
Re: Správný postoj

No dnes uz je postoj racionalni, samozrejme jsme byli vyplaseni, ale ne do te miry, ze bychom se v nemocnici hroutili. Hodne pomohl kamarad, ktery tou nemoci trpi a poskytl first call service ... :) cize i kdyz jsem neznal hned vsechny zaludnosti nemoci, pristupoval jsem k tomu racionalne - neb jak zde zaznelo, jsou horsi nemoci, jsou smrtelne nemoci, cukrovka je velka pakarna (v teto chvili zejmena pro nas jako rodice, Sara si zvykla, deti si zvyknou snadno) ale tragedie vypada jinak. Starsti sestra pred lety umrela na rakovinu, cukrovka je proti tomu sranda.

0 0
možnosti

Martina 77

9. 9. 2008 8:42
Díky za Váš blog

 

Musím říci, že jsem čekala na pokračování a „hlídala“ si Váš blog. Mám pětiletou holčičku, když jí byly tři roky, chytila – zřejmě ve školce – pneumokoka – z toho se vyvinul „klasický“ zánět středního ucha a vzhledem k neodbornému postupu lékařů, kteří po píchnutí ouška neudělali potřebný výtěr na rozbor, skončily jsme se sepsí v hodně špatném stavu v nemocnici. Rodiče většinou všechny nemoci svých dětí hodně „prožívají“, což je samozřejmé, ale přeci jen vážnější situace, které končí v nemocnici.. to je o něčem jiném. U nás to naštěstí dobře dopadlo, po deseti dnech jsme mohly z nemocnice domů. Děkuji Vám za to, že se dělíte s ostatními o Vaše zkušenosti. Myslím, že převážně rodiče to dokážou ocenit. Já určitě ano!

0 0
možnosti

Richard Kába

9. 9. 2008 13:48
Re: Díky za Váš blog

Ja Vam dekuji za oceneni a jsem rad, ze si pribeh prectete.

0 0
možnosti

Pribinacek

9. 9. 2008 7:53
Nic moc...

Mám dva známé, oba diabetici od malička, teď jim je kolem 30. Jeden si denně píchá, druhý má inzulinovou pumpu a jsou celkem v pohodě. Třeba na cukrovku za pár let něco vymyslí lepšího, než injekce.

0 0
možnosti

mariana

8. 9. 2008 20:48
POZDRAV

Tak to mě dostalo ;-(, mám tříletou holčičku a ročního chlapečka, moje maminka měla diabet od mládí, prošla jsem si s ní vším, je těžké na to něco říct. Snad jen, že Vám a Vaší přítelkyni přeji hrozně moc síly, abyste to zvládli a Sárinka byla v co možná v největší pohodě,  děti mají totiž neuvěřitelnou sílu, je to na nás jim jí dodat ještě víc :-).A je dobře, že o tom píšete, protože leckdo, i z těch cyniků si neuvědomí, že to může potkat je, dnes nebo zítra. Takže hodně síly a hlavně zdravíčka Sárince :-)

0 0
možnosti

Richard Kába

8. 9. 2008 20:57
Re: POZDRAV

Diky. My uz to celkem zvladame a prave proto se snazim napsat o tom ostatnim, pokud se to stane nekomu jinemu, nebo stalo a zatim nezvladaji, treba to pomuze. A i zdravi lide, pokud o nemoci vedi, mohou v pripade potreby nemocnemu pomoci, kdyz budou vedet o co jde.

0 0
možnosti

ZIIZ

8. 9. 2008 20:04
KOHO TO ZAJÍMÁ???

Co je mi po nějakém cizím dítěti? X(Y)

0 0
možnosti

Richard Kába

8. 9. 2008 20:38
Re: KOHO TO ZAJÍMÁ???

Kdyz Te to nezajima, tak to necti ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.