Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vaan

29. 4. 2010 10:07
Jsem fanda a smutním

V posledních letech u televize v neděli vždy doslova trpím, můj oblíbený tým je rok od roku horší a horší a s tím jak Frank s Patrickem stárnou více a více, tým jde více a více do kytek. Když po minulém závodě prohlásil Kovalainen, že to byl z jeho pohledu super závod, že už jako tým poprvé bojovali s týmem, jež není nováček(myšleno Williams), přemýšlel jsem, že fanouškovský svět formule1 opustím natrvalo..., ale nedá mi to. Go Williams Go.

0 0
možnosti

Richard Kába

29. 4. 2010 19:43
Re: Jsem fanda a smutním

Je treba byt optimistou. Nezaostavaji o moc. Rubens jezdi v kvalde plus minus o 1-2 desetiny pomaleji nez Schumak. Treba to jeste letos nebude tak zle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.