Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

polární liška 1

24. 6. 2010 9:59
Koukám, že jste si dobře osvojil novinářskou taktiku

navnadit "bombastickým" nadpisem na článek, který je fakticky naprosto o ničem. Z nadpisu by se jeden domníval, že budou pravidla F1 překopána a postavena na hlavu a místo toho je tu jedna administrativní kravina a systém úpravy aerodinamiky, u kterého si nejste tak úplně schopen představit jak přesně bude fungovat....legrační...

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

24. 6. 2010 10:11
Re: Koukám, že jste si dobře osvojil novinářskou taktiku

Pokud Vám připadá nadpis neadekvátní, prosím, pro mě ty dva sporné body jsou zásadní, od FIA neočekávané a v porovnání s předchozími regulačními kroky velmi nepochopitelné.

Co se týče informační hodnoty, pokud pokládáte za informační hodnotu článku jen mé názory, musím Vám poděkovat, ale toho přináším přehled všech změn, které FIA činí, a o kterých Vás třeba iDnes zatím nepotřeboval informovat. Takže Vaše tvrzení, že článek je o ničem pravděpodobně ukazuje, že se Vám nová pravidla také nepozdávají.

0 0
možnosti
MS

malicky Tsu

24. 6. 2010 8:41
tak abych to shrnul...

pneumatiky - nevíte, jestli je to dobře nebo špatně...

licence - vám vadí

safety car, obecná bezpečnost - nevadí

startovní rošt - zmiňujete akorát lobby, ale nejsem si jistý vaším celkovým postojem, když naopak tvrdíte, že se kvalifikaci vrátí její původní smysl

nastavitelné šasi - zjevně nemáte nejmenší potuchy, o co jde... aerodynamický vliv, váha, vypouštění paliva - už nevyjadřujete svůj postoj

0 0
možnosti
MS

malicky Tsu

24. 6. 2010 8:41
Re: tak abych to shrnul...

zbláznila se tedy FIA nebo spíš Vy? :)

0 0
možnosti
MG

bitkar

24. 6. 2010 8:32
no..

jesteze uz to nesleduju... zlaty BTCC, SuperGT apod. To jsou zavody jak maj bejt, super pokoukani... F1 uz davno neni co byvala. Pomalu mi to zacina pripominat fungovani EU. Takovych narizeni a takovy slozitost a byrokracie do ted byla jen tam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.