Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

RichardNovicky

11. 9. 2010 5:40
zajímavé

Sice mi trochu vadí Váš styl, zejména pak používání zdrobnělin (na což mám trochu alergii, ale to je můj problém), ale článek je dobrý. Pokud jde o recept, neumím si představit, že by mi doma stál na sporáku hrnec 10 hodin. To je možné v restauraci, ale ne v domácnosti. Jinak bez připomínek.

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

11. 9. 2010 7:17
Re: zajímavé

Dekuji za Váš názor. Styl a zdrobněliny ... OK, zkusím to omezit, alespoň trošililinku  :)))

0 0
možnosti
OS

Naivní volič

10. 9. 2010 22:08
Internet...

... je plnej receptů z celého světa. Ale jen těžko narazíš na technologii a osvědčené kuchařské fígle při vaření. To když člověk neovládá, může mít kolem sebe deset knih s recepty a stejně to nebude ono. Tak jako z nikoho bez talentu a fantazie nikdy nebude Mistr kuchař. Proto by se měli příznivci tvých blogů zaměřit na výměnu těchto zkušeností. Jestli to tak bude, rád se budu vracet  R^

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

10. 9. 2010 22:30
Re: Internet...

Presne to je mym zamerem. Nesezral jsem moudro sveta a chybi mi prave znalost standardnich postupu ... takze jsem rad za kazdou radu. Vycetl jsem, ze kosti, vyvar dlouho nutno tahnout ... tahnu dlouho a chut dobra ... samozrejme se na zaklade Vasich komentaru zda, ze treba kureci staci kratsi dobu a ze nevkladat rajce ... OK. Prinosne informace. Ja jsem zkousel do urciteho typu vyvaru dat i jablko a vysledek byl pro pouziti v urcitem typu omacky naprosto uzasny ... ale nez zacnu naplno experimentovat, potrebuji znat prave ty zakladni postupy. Proto ocenim komentar kohokoli, kdo vladne remeslu ...

0 0
možnosti
BR

Stobka

10. 9. 2010 21:40
10 hodin-to si děláte p-del

u hovězích kostí bych to pochopila, ale u kuřete?

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

10. 9. 2010 22:03
Re: 10 hodin-to si děláte p-del

Děkuji za Váš názor.

0 0
možnosti
OS

Naivní volič

10. 9. 2010 21:08
To je fakt hustý...

... Nevím, co 10 hodin táhnutí na ohni udělá skuřecím masem (u hovězího to vím) a s vaší peněženkou. Libuješ si nad cenou kuřete v marketu (já také raději celé) a potom tu cenu dorovnáš energetickou spotřebou. To se doma pro dva litry vývaru nevyplatí. Tyhle fígle pocházejí z kuchyní, kde se připravuje vývar na celý týden. Budiž. O rajčeti ve vývaru slyším poprvé a zkoušet to nehodlám. Budiž. Ale "protestuji" proti sbírání tuku a sraženin. To je totiž na polévce to nejhodnotnější a nejchutnější. Jeden dnes již mrtvý kuchař, který celý život vařil po celé Evropě v +++++ hotelech, říkal, že kdyby to udělal, odevšad by ho vyhodili. Já prostě nemám rád, když se něco má tvářit jako něco, co není. To je současný trend vychrtlých anorektiček, vařících s nehty na rukou 3cm dlouhými a tápajícími po kuchyni jako moje babička po jaderné ponorce. Prostě nemám rád něco "a-la". Končím, došel mi papírR^

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

10. 9. 2010 21:10
Re: To je fakt hustý...

DIky za reakci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.