ZJ

Jean-Luc Picard

20. 6. 2011 9:09
vždy mne rozveselí,

jak jsou kuchaři a autoři receptů přesvědčeni, že každý má kartu do Makra.

RK

Richard Kába

20. 6. 2011 9:14
Re: vždy mne rozveselí,

Nejsem kuchar :) Je to amaterska gastronomie ... co se tyce Makra ... kazdy asi ne, ale zase zadny zasadni problem to take neni. Muzete misto do Makra do specializovanych prodejen s rybami (Sea food), nekdy maji mensi rybarny i v Albertech, Intersparech apod ... Makro uvadim, protoze mi prijde nejkomplexnejsi ...

HD

opportunity

20. 6. 2011 9:08
Vypadá to dobře

Ale ančovičky jsou na mě k liškám moc výrazné chuti. Kdyby byly lišky z lesa, ale při těch cenách... Já lišku v lese viděla naposled v dětství. Vím, že se vracejí, ale nevím, kam. http://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

RK

Richard Kába

20. 6. 2011 9:12
Re: Vypadá to dobře

Lisky rostou zrovna letos docela hodne ... a vpodstate vsude ... listnate i jehlicnate lesy ...   a vpodstate rostou kazdorocne, obvykle az pozdeji ...

orinka3

19. 6. 2011 14:58
a dostupnější suroviny

by nebyly? Kde vezmu lišky? Kde ančovičky? A nakonec se toho člověk ani pořádně nenajíhttp://g.idnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS