Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RohlikIV.

27. 12. 2011 20:54
pecka

Hledal jsem recept, ve kterém bych využil droby z naší sváteční kačeny a náhodou jsem narazil na Váš "kaldoun". Náhodou jsem měl všechny ingredience (krom muš. oříšku . zaměnil jsem bez problému za květ), tak jsem do toho šel a musím říct, že výsledek byl senzační. Doporučuji a děkuji za super recept!!

PS: Nečekal jsem že na recept narazím na blog.idnes :)

0 0
možnosti

Richard Kába

10. 1. 2012 12:55
Re: pecka

Moc diky!

co se tyce idnes ... tak ono je nakonec jedno kde ten blog je ... jsem linej si napsat svuj a tady si to aspon nekdo precte :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS