Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

F74e64l95i86x 37H76o35r10á50k

22. 12. 2012 20:25

Já rád vosí hnízda. A to až tak, že když je loni žena dělala, postupně jsem jí je z plata "užíral" a aby to nebylo poznat, vyráběl jsem náhradní kusy z plastelíny. ;-D

0 0
možnosti
KT

už jsem vám kdysi psala, že máte zásluhy o národ. lidi neumí vařit, ale díky vašim lehce technickým návodům zjistí, že to není jako konstrukce atomového sila. recept fajn, jen mě učila babička na vysypání cukr moučku. taky je to mé oblíbené cukroví

2 0
možnosti
RK

Mne prave babicka ucila krupici ... ta vetsi hrubost zrna prave umozni bezproblemove vyklopeni. :)

Ale moc diky za pochvalu.

0 0
možnosti
JR

J50a43r80a 11R24a22n86k

16. 12. 2012 20:30

Budu muset vymyslet jiny tvar, nedostanu zde podobne formicky:-)

0 0
možnosti
RK

Loni jsem koupil, ale marne vzpominam kde. Mne se ten zaoblenejsi tvar nelibi :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.