Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ vám za recenzi ...a vlastně i majiteli za sebereflexi

1 0
možnosti
PK

Tak jsem vyzkoušel ty jejich webové stránky. Mám Linux, ten se závadného kódu tolik nebojí. První stránka se mi zobrazila a na ní tři vlaječky - česká, anglická a ještě nějaká. Kliknul jsem na českou a tam už se mi objevila jenom hláška "Stránka je vytvořena v Macromedia Flash" a tím to skončilo. Podotýkám že naprostá většina stránek ve flashi, včetně YouTube, je u mě zcela funkční.

0 0
možnosti

Já tam byl. A několikrát ještě budu. Není vyhnutí, ale to setkání s lidmi za to stojí. Pravdou je, že jsme se dohodli na stravování v podobě smažených řízků s kyselým okurkem a citronem (mohou být na stole celý večer). Kdo chce, může si dát z jídelního lístku a sází se na ověřené klasiky.

Recenze je kritika na správném místě a oprávněná. Kdo se bude chtít dobře najíst, dostane od místních rozhodně jiné doporučení, než Weststar. 

Pan majitel by měl hledět na kvalitu a ne kvantitu. Ona kvalita může totiž tu kvantitu snadno nahradit.

0 0
možnosti
LP

Typická restaurace z pořadu "Ano, Šéfe" :-)

Ale taková se ale dá poznat během 5ti minut co jste uvnitř a dávat s v ní cokoli jiného než smažák zavání velkým průšvihem :-) Steak v takového restauraci je jasná sebevražda :-)

0 0
možnosti
RK

Vysvetluji proc jsme tam byli a proc setrvali. U toho steaku je to opravdu skoda, protoze maso meli prvotridni.

0 0
možnosti
RK

Ja vam teda nevim, ale pokud vidite uroven obsluhy a podniku a polozky na jidelnim listku typu 'Pomsta Sama Hawkense' a 'Kureci platek s broskvi', jak muzete cekat, ze porozumi necemu z vyrazu 'medium rare' nebo 'well done'? Ja myslim, ze ty lidi byli radi, ze vam uklohnili vubec nejake jidlo. Hledal jste problemy tam, kde bylo uplne jasne, ze budou.. Gratuluji, objevil jste Ameriku ;-D Stacilo napsat - strasna obsulha, dlouho jsem cekal na jidlo, nechodte tam ;-)

1 1
možnosti
RK

Asi stacilo, ale to by nebylo ono.

1 0
možnosti
VV

Kdfyž už nic, tak toho Hawkense jim vyčítáte neprávem. Jestli se nepletu, hihihihi.

0 0
možnosti
RK

Vidite, kaji se a opravuji.

0 0
možnosti
MD

Manžel se akce zúčastnil, takže o tomhle "zážitku" referoval... Čekat na jídlo takovou dobu bych asi nevydržela a prostě odešla...

Ale jinak nevim, lidi, už z jídelního lístku (s uvedenými položkami typu "kuře s broskví") by Vám mělo bejt jasný, CO má a nemá smysl objednávat či očekávat od obsluhy (znalost přípravy steaků apod.)...

0 0
možnosti
JG

Byl jsem také účasten tohoto otřesného zážitku, ale musím v jedné věci autorovi oponovat. Mě obsluhovala mladší pohledná dlouhovlasá brunetka, a ta se aspoň - zjevně podniku navzdory a zjevně si vědoma marnosti svého počínaní - snažila a byla milá. Navíc poté, co se mě na závěr zeptala, jestli chutnalo (neměl jsem odvahu po shlédnutí JL na nic jiného než řízek pro děti a smažák pro sebe), jsem popravdě odpověděl, že řízek byl téměř nepoživatelný (a děti jej také nepožily). Její reakce byla určitým plusem v té bídě... bez váhání se omluvila a řízek na účtě chyběl. Upřímně - byl jsem po 2hodinovém krocení nudících se dětí už v lehké apatii a chtěl jsem hlavně už vypadnout, děti mám malé a kvůli "bleskové" práci kuchyně už byly značně po obvyklé večerce. Reakce majitele mě překvapila, původně jsem o nějakém feedbacku uvažoval, ale považoval jsem ten podnik za natolik beznadějný, že jsem nehodlal nakonec plýtvat energií. Jsem rád, že to autor udělal za mě. Děti pak dostaly na benzince tatranky a mír byl obnoven :-)

0 0
možnosti
RK

Diky za reakci. Ja samozrejme hodnotim jen to, co se tykalo me, tedy servirku, ktera operovala v nasem prostoru. Plus blondynu, ktera nakonec prisla vyuctovat, ta byla o mnoho milejsi, ale presto ji nenapadlo, ze kdyz odnasi plny talir, ze by se treba zeptala na spokojenost.

0 0
možnosti
MP

Ja jsem ten kamarad, co si z experimentalnich duvodu objednal steak bez dalsiho upresneni. Rad bych dodal, ze pouzita svickova byla natolik dobra, ze jedlikovi, ktery well done "muze", vysledek docela chutnal. (Obvykle osciluji mezi medium a medium rare, ale ani well done mne neurazi). To vsak neni ani tak zasluhou kuchare, jako spis reznika, pana Klepise, ktery nastesti (jako jediny) odvedl skutecne profesionalni praci. Tomto mu velice dekuji!

Jako prilohu jsem volil opecene brambory. Ty byly velmi chutne.

1 0
možnosti
RK

Skoda zes neochutnal od pritelkyne ten lepsi kousek, ktery napovidal smer, jakym ten steak mohl byt udelany.

Jinak ano, nevim jestli jsem v clanku dostatecne upozornil, ze maso od reznictvi Klepis bylo naprosto skvele a i proto povazuji za zlocin, ze z toho ucmudili utrapeneho welldonka.

1 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, klobouk dolů před Vaší trpělivostí. Pokud mi restaurace není schopna do 30 minut po objednávce přinést požadovaný pokrm / s jistými výjimkami delší přípravy, o nichž vím, ale mezi které steak nepatří / odcházím. 

Zdůvodnění: nejsem debil a provozní potíže hospody mne nezajímají.

Díky za upozornění - vyhýbat se obloukem.

2 0
možnosti
RK

Duvody, proc jsme setrvali jsem popsal v clanku. Diky za Vas prispevek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.