Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GZRK_4

Goro z rodu Kishu _v 4.0

15. 10. 2010 13:14
Super diskuse

;-DR^ Od česneku k sexu a alkoholu ;-D

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

15. 10. 2010 13:42
Re: Super diskuse

Na druhou stranu mam velkou radost, ze se pod mymi clanky sesla velice prijemna skupina diskuteru, vecne, vtipne a vstricne ... vrcholem negativity je konstruktivni nazor, ze rozdil neni velky, ale histerie velika ... se kterym se da v poklidu polemizovat .... porovnejte si to s jinymi diskuzemi ... jsem opravdu rad za takove ctenare a vsem diky.

0 0
možnosti
JM

J i ř í

15. 10. 2010 12:51
Nejen česnek.

Někdy je docela detektivka objevit v obchodě mezi francouzskými a německými bramborami české, nemluvě o jablkách, mrkvi a dalším ovoci a zelenině. Nejen že jsou ty české chutnější, ale když je kupuji, tak tolik nepodporuji nárůst kamionové dopravy. Ale většinu lidí, kteří se považují za velké vlastence, když se jednou za pár let při mistrovství světa pomalují českou vlajkou, tohle nezajímá.

0 0
možnosti
KM

kocour Mikeš

15. 10. 2010 14:13
Re: Nejen česnek.

Osobně nevidím nejmenší důvod, proč bych měl kupovat české zboží.

0 0
možnosti
LH

Tryskomys Muf

15. 10. 2010 12:19
Usmevne

Je usmevne, jak par umne kamuflovanych komercnich clanku (alternativne nekdo z prislusneho odvetvi umne zblbnul novinare) o ceskem cesneku vyvolava davove silenstvi a poptavku po ceskem cesneku. Realita je takove, ze co se ostrosti i chuti tyce, normalni clovek rozdil realne takrka nepozna (resp. rozdil je minimalni). Diky tomu, ze toto silenstvi je zalozene na kamuflovane reklame a ne faktech, prisuzuji tomu pouze kratke trvani. Inu - medialni manipulace je mocna carodejka. :-)

0 0
možnosti
KB

naruzichapodnebesy

15. 10. 2010 12:26
Dovolim si oponovat.

Rozdíl na chuti poznáte, na vůni též a už vůbec nemluvím o trvanlivosti.... Já si raději připlácím za český. Opravdu se to nedá srovnat... :-)

0 0
možnosti

Gaspard

15. 10. 2010 11:33
Moje babička

paličák po vyndání ze země nechala volně ležet aby oschnul. Pak ho za ty stonky spletla jako cop, takže vznikla jakási česneková kytice a tu dávala na verandu do vázy palicema nahoru. Proč ty cpy nepověsila palicema dolů mi nikdy nedokázala vysvětlit, ale tvrdila, že takhle dýl vydrží. A je pravda, že měla dobrý česnek až do další sklizně.

0 0
možnosti

tyrrelll

15. 10. 2010 11:55
Re: Moje babička

Svůj vypěstovaný česnek skladujeme v kameninové nádobě v kuchyni v paneláku, nať zakrátíme na cca 20 - 30cm a dáme do nádoby palicemi nahoru, vydrží do příštího léta. Jednou jsem ho i po roce ještě vysadil, ale palice nebyly pak tak velké.

0 0
možnosti
IB

isabell

15. 10. 2010 11:31
...

Já už dlouhá léta přidávám do dózy k tomu napůl oloupanému česneku takové ty malé vysušovací sáčky (někdy kuličky, někdy gel) přítomné v různých sušených potravinách, lécích, nebo dokonce v kabicích s obuví. Vysušují báječně a dlouho, i když jak nejdéle vlastně vydrží nevím, protože česnek přidávám pomalu i do bábovky ;-)

A k nakládanému česneku v oleji přidávám ještě chilli papričky, česnek je pak ještě pikantnější a olej naprosto úžasný...

0 0
možnosti
MO

mountbiker

15. 10. 2010 11:05
Z vlastní skušenosti

Česnek jsem naložil do kameninového džbánku na pivo ( chodím s PET flašou ;-( )

zakryl jsem několikrát přeloženou utěrkou a gumičkou zajistil. Skladuju na chladnějším místě ( chodba) a česnek je pořád jako živej ;-D

0 0
možnosti
L

lajika

15. 10. 2010 11:22
Re: Z vlastní skušenosti

A do čeho jste, v kameninové džbánku, naložil? Do oleje? Nebo jste nechal jen tak? A jestli jen tak, oddělil jste stroužky nebo nechal celé paličky? Asi se ptám jako pitomá, ale nám česnek vyschnul a ztratil na chuti, takže za každý jednoduchý způsob uchování díky. A angažovat kameninový džbán na utopence, kterej by byl jinak plnej utopenců a páchnul nám na chodbě octem (on trochu teče) to by bylo fajn. Utopence by si muž moh dělat do PETky. Cha! - vy s ní taky musíte pro pivo, ne?

0 0
možnosti
J

Johan4

15. 10. 2010 10:22
Na okraj,

v červenci se v Buchlovicích konají (již několik let) česnekové slavnosti.

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

15. 10. 2010 10:24
Re: Na okraj,

Ano vim, chystal jsem se na ne, ale prace mi do toho vlezla :(

0 0
možnosti
MD

midou

15. 10. 2010 10:06
užitečnej článek

!!!! lepsi než číst  pindy o politice....:-)

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

15. 10. 2010 10:07
Re: užitečnej článek

Dekuji ... neudrzel jsem se a take si rypnul do politiky (zemedeske eurounijni)

0 0
možnosti
F1D

Fw 190 D-12

15. 10. 2010 10:05
Já mám s česnekem problém

Jelikož se snažím být pro okolí neobtěžující ( ve všem ), tak se k česneku, který mám jinak rád, odhodlám  jen v případech, kdy zrovna nikam nemusím jít a navíc, když je třebas i manželka pryč u svých rodičů. No ale pak si teda dám rád.  ;-D

0 0
možnosti
L

lajika

15. 10. 2010 10:14
Re: Já mám s česnekem problém

nojo, není nad to, když mají manželé stejný koníčky. My oba česnek rádi a páchneme si doma jako vejce vejci docela spokojeně :)

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

15. 10. 2010 10:05
letošní rok nebyl pro česnek

Bylo příliš mokro. Na záhonu jsem ho kdysi pěstoval, ale vždy mi zplesnivěl. Pak jsem si pěstoval česnek ze semen. To udělal jen takovou cibulku. Ta bývala zdravá. Ale malá. Teď česnek kupujeme. Je v kvalitě ostatní zeleniny. Copak koupený květák je květákem, nebo rajčata?

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

15. 10. 2010 10:07
Re: letošní rok nebyl pro česnek

Neni. Vetsina zeleniny je sterilni, ale u cinskeho cesneku je to extremni. Cinsky cesnek takrka zcela postrada esence, ktere delaji cesnek cesnekem. Je mi to lito, ale je to tak. Udelejte z cinskeho cesnecku, pouzijete celou palici .... a ...nic.

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.