Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kosciuszko

15. 10. 2010 9:59
5 kg česneku ?

Bude zabijačka ?

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

15. 10. 2010 10:05
Re: 5 kg česneku ?

Leda by doma rozhodli zabit me :)

Moje spotreba je 1kg za 4-6 tydnu priblizne ... takze tech 5 kg ... bude horko tezko stacit do pristi urody ... :)

0 0
možnosti
V

vipeeer3

15. 10. 2010 9:58
Česnek

Je pravda, že čínský česnek je něco nepoživatelného, nebo spíše neporovnatelného s dobrým česnekem, španělský bych řekl, že je o dost lepší, ne jen o kousek, ale používám samozřejmě český, asi mám štěstí, že 1km ode mne je stánek s ovocem a zeleninou, kde český tvrdý paličák koupím kdykoliv se zastavím, takže mi stačí kupovat po 4 paličkách a nestačí se mi doma zkazit.

0 0
možnosti
PD

bull001@seznam.cz

15. 10. 2010 9:45
Já mám spotřebu

asi 50 paliček na rok. Protože mi občas něco vezme žena, sázím 60 paliček. Suchý, chladný, zatemněný sklep je ideální. Ale i tak některé nevydrží. Čínský jsem zkusil. Kdo říká, že nepozná rozdíl (jak jsem v jakési diskuzi zaznamenal) neví o čem mluví. Protože miluji olivový olej (žena mi vyčítá nadměrnou spotřebu, ale co je to litr na měsíc :-)), zkusím na část asi váš návrh. Do jara z věnce a pak z oliv :-).

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

15. 10. 2010 9:39
O-U

chybka, tenhle clanek mel vyjit az zitra ...

... no tak ho tu mate uz dnes a zitra nebude nic noveho :) Omouvam se ....

0 0
možnosti
F1D

Fw 190 D-12

15. 10. 2010 9:31
Česneková krize je nejlepším dokladem

neschopnosti českých zemědělců. Pořád brečí, že od nich nikdo nic nechce ... a když chce tak mají PRD !

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2570x
RIK je bývalý šéfredaktor několika internetových stránek zaměřených na motorsport a momentálně volný spolupracovník www.motorelax.cz. Kromě toho založil motokárový šampionát www.kartrace.cz, který nyní funguje jako občanské sdružení. V poslední době našel zálibu ve vaření. Takové jsou RIKovy koníčky, občanským povoláním je zapřažen v mezinárodní společnosti poskytující IT služby.